עמדה צילום עסקים עמדת צילום חדשנית להשכרה

שפר את המותג שלך עם פתרון עמדה צילום עסקים החדשני שלנו.

רשם עכשיו

נצל את נתוני הלקוחות כדי להגדיל את המכירות וההשפעה החברתית שלך.

תמיכה

בעל תא צילום בעסק שלך אומר שיש לך תמיכה 24 שעות ביממה. שירות זה נועד לעזור לעסק שלך להתנהל בצורה חלקה בכל עת. בין אם יש לך שאלה טכנית או זקוק לסיוע כיצד להשתמש בתא הצילום שלך בצורה אופטימלית, צוות תמיכה עומד לרשותך תמיד. זה אומר שאתה יכול להתמקד בניהול העסק שלך בזמן שאנחנו דואגים לכל הטכנולוגיה.

מאגר לקוחות

תא צילום בעסק שלך הוא דרך מצוינת לאסוף מידע רב ערך על הלקוחות שלך. כאשר לקוח משתמש בתא הצילום, אתה רשאי לאסוף את כתובת הדוא"ל, מספר הטלפון או פרטי התקשרות אחרים שלו. נתונים אלה עשויים לשמש לקמפיינים שיווקיים ממוקדים בעתיד. זוהי דרך יעילה לשמור על קשר עם הלקוחות שלך ולבנות נאמנות.

שיתוף ברשתות חברתיות

תאי הצילום של היום מגיעים עם תכונות המאפשרות שיתוף קל במדיה החברתית. המשמעות היא שבכל פעם שלקוח מצלם תמונה, הוא יכול לשתף אותה באופן מיידי בפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר וכו'. זה יכול להגביר את נראות המותג שלך, שכן כל מניה משמשת כהמלצה אישית של העסק שלך לקהל הלקוח.

קמפיין SMS

בנוסף לאיסוף כתובות אימייל של לקוחות, תא צילום עשוי גם לאסוף מספרי טלפון. זה מאפשר לך להשיק קמפיינים ממוקדים ב-SMS. לדוגמה, תוכל לשלוח ללקוחות שלך תזכורות לגבי אירועים קרובים, מבצעים מיוחדים או מבצעים. לקמפיינים ב-SMS יש שיעור פתיחה גבוה, מה שאומר שהם דרך יעילה מאוד לתקשר עם הלקוחות שלך.

למקסם את מעורבות הלקוחות שלך עם תא צילום לעסקים שלנו

בעולם האולטרה-מחובר של היום, האינטראקציה בין מותגים ללקוחותיהם הפכה לאינטראקטיבית ואישית יותר. תא צילום לעסקים שלנו מציעה פתרון מושלם להגברת המעורבות הזו. עם תמיכה 24/7, היכולת לאחזר מסד נתונים של לקוחות, שיתוף קל במדיה חברתית וקמפיינים ב-SMS, אתה יכול לבנות מערכת יחסים חזקה עם הלקוחות שלך ולהגדיל את נראות המותג שלך.

ניתן לשתף כל תמונה שצולמה בתא צילום לעסקים שלך ברשתות החברתיות, ולהפוך לפרסומת אישית עבור העסק שלך. בינתיים, איסוף נתונים מאפשר קמפיינים שיווקיים ממוקדים יותר והבנה טובה יותר של הלקוחות שלך. בנוסף, התמיכה שלנו 24/7 מבטיחה שאתה תמיד נתמך, לא משנה מה הבעיה או הצורך.

אמצו את טרנד השיווק האינטראקטיבי וקח את העסק שלך לגבהים חדשים עם תא צילום לעסקים שלנו.

במעורבות במדיה החברתית
0 %
הגדלת מאגר הלקוחות
0 %
עלייה של 50% באפקטיביות של קמפיינים ב-SMS
0 %

הגדל את המכירות שלך עם MediapiXS! שכור את עמדות הצילום החכמים שלנו כדי לאסוף נתוני לקוחות יקרי ערך. בצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום השיווקיים שלך וצור קשרים חזקים יותר עם הלקוחות שלך.

מנויים ותמחור

לקנייה

12000 אחד פעמיים
  •  

השכרה חדשי לשנה

799 לחודש ל12 חדשים
  •  
Populaire

מחירם

12000  ₪ 

800  ₪ /חודש

מנוי חודשי, חיוב שנתי

חינם

חינם

התקנה

אחרי שנה  1200

תמיכה

אחרי שנה  2000

תוכנה מדיהפיקס ואיקלוד

 500 SMS/₪450

  SMS 500 קמפיין כל חודש 

שיווק קמפיין SMS

500

דמי ניהול

עיצוב אישי לתא צילום

4500 ₪

4500 ₪

מדפסת DNP RX1

Aller au contenu principal